Fem, pensem i comuniquem

Aquests tres aspectes a l'escola els considerem molt importants per a l'aprenentatge. Cal fer, experimentar i manipular, també pensar i raonar, però quan ens adonem que realment hem après una cosa és quan som capaços d'explicar-la, de comunicar-la. Això és el que han fet a 4t en acabar les seves investigacions sobre el funcionament del cos: ho han explicat a les famílies i, també, a les nenes i nens de P5  que estan aprenent moltes coses del cos humà.

 

Som el que mengem

A 4t es preparen per presentar el resultat final de la seva investigació sobre la nutrició i els éssers vius.

 

L'art per aprendre l'univers

Els alumnes de 4t van analitzar lóbra "Penalty" de l'artista Mandy Barker i això els va portar a plantejar-se preguntes sobre l'univers i el nostre sistema solar. Per desenvolupar el tema van cercar a moltes fonts d'informació, també al programa de realitat augmentada Nushu.

 

 

 

 

 

 

Insectes florals

A 4t els ha agradat molt la proposta de l'artista de la setmana Raku Inoue. Per això han utilitzat la seva mateixa tècnica per representar uns insectes molt especials.

 

 

Les eines d'avaluació

La manera d'entendre l'avaluació a l'escola és fonamental: aprendre no és memoritzar, així com avaluar no és examinar. És per això que en aquests darrers cursos hem anat modificant i introduint diferents eines i estratègies d'avaluació. Per exemple la que estan fent aquests dies els alumnes de 4t amb el Trivial de la Història.

 

 

 

Pàgina 1 de 6