De quina era són els nostres fills i filles?

Aquesta pregunta se la van formular les famílies de 4t per complementar el projecte sobre la Història que estaven investigant els seus fills i filles. Val a dir que l'han respost de manera molt enginyosa. Moltes gràcies mares i pares per la vostra implicació!

 

Hora d'avaluar-se!

A 4t han estat desenvolupant diferents projectes d'investigació sobre les etapes de la Història, els han presentat a la resta de companyes i companys i han preparat un test d'avaluació. Ha arribat el moment d'autoavaluar-se, doncs, i ho han fet amb una eina digital: el Kahoot. S'han adonat que han après un munt de coses!

 

100 anys de la Bauhaus

Enguany se celebren els 100 anys de l'escola de la Bauhaus i els alumnes de 4t han estat dissenyant una proposta de vestuari per al Ballet Triàdic, com ho va fer l'artista Oskar Schlemmer en el seu moment.

 

 

Un llenguatge diferent

l'Scratch és un llenguatge de programació visual que les nenes i els nens de 4t han après a utilitzar per preparar reptes i propostes pels seus companys i companyes de P4 i  P5.

 

Fem, pensem i comuniquem

Aquests tres aspectes a l'escola els considerem molt importants per a l'aprenentatge. Cal fer, experimentar i manipular, també pensar i raonar, però quan ens adonem que realment hem après una cosa és quan som capaços d'explicar-la, de comunicar-la. Això és el que han fet a 4t en acabar les seves investigacions sobre el funcionament del cos: ho han explicat a les famílies i, també, a les nenes i nens de P5  que estan aprenent moltes coses del cos humà.

 

Pàgina 2 de 8