Reptes col·laboratius

A l'hora d'educació física, a 6è s'han d'organitzar de manera col·laborativa per superar els reptes que ells mateixos es proposen. Per això els cal tenir iniciativa, enginy, habilitat i, sobre tot, treballar en equip!

 

 

Tensió superficial i connexions

Quantes gotes d'aigua creieu que es poden posar sobre la superfície d'una moneda? A 6è ha estat una de les preguntes del taller d'experimentació. També han treballat amb components elèctrics.

 

Autogestió

L'alumnat de 6è aprèn a autogestionar-se les activitats d'aprenentatge segons el temps que passen a l'escola. Així afavorim la seva autonomia i iniciativa personal.

 

 

Una capsa per fer pa

Una de les capses d'aprenentatge proposa als nostres alumnes de Cicle Superior que facin pa. De moment no els ha sortit pas malament!

 

Una nova mirada

L'artista milanesa Silvia Idili inspira les nenes i els nens de 6è a fer una creació sobre la pròpia mirada, ara que és pràcticament l'única part del rostre que ens deixa visible la mascareta.

 

Pàgina 1 de 13