CONTACTE
Revista l'Altaveu
937532958 - 618794160 - secretaria@lanovaimmaculada.cat
Les nenes i els nens de 5è conversen amb l’artista Mònica Campdepadrós sobre creació visual contemporània, reciclatge i sostenibilitat. Participaran en una composició col·lectiva pel Projecte RE-Animar, ideat per l'alumnat de l'IES Jaume Almera.
Què és i com es gestiona un parc natural? Ho han après les nenes i nens de 5è dins del Programa Viu el Parc.
A 5è han donat resposta a diferents preguntes que es van fer: Com es van formar els continents? Com era catalunya abans de formar part d’Espanya? Què passaria si no existissin els animals? Quines constel•lacions hi ha i per què? Per què necesitem els músculs al nostre cos?
A 5è treballen els nombres decimals. Han recreat situacions de la vida quotidiana i han simulat anar a dinar a una pizzeria on han calculat el total del dinar. També han fet comparacions de productes de diferents supermercats per veure quants diners es poden estalviar.
Capses amb propostes d'aprenentatge de llengua a 5è: conjugació de verbs, tipus d’oració, sinònims i antònims, subjecte i predicat, noms i adjectius…
L’artista australià Loui Jover inspira les nenes i nens de 5è a passar de la descripció física i emocional escrita a una representació visual.
A 5è, mitjançant la dinàmica del Cafè del Món, debaten i proposen aspectes de millora de l’escola.
Els companys i companyes de 1r, 2n i 3r ajuden de manera pràctica els nens i nenes de 5è a resoldre un problema matemàtic.
A 5è treballen les normes ortogràfiques a partir d’un dictat cooperatiu.
A 5è han tingut una conversa amb l’Aina, exalumna, que ha ajudat els nens i nenes a resoldre els seus dubtes sobre què són els influencers i quina feina fan. També quina repercusió tenen per una gran empresa de moda com la que ella hi treballa. Gràcies Aina!
A 5è treballen les rectes, l’ús de l’escaire i el cartabó i les corbes amb el compàs, en pla i en volum, a través de les obres de #StreetArt de l’artista Sixe Paredes.
5th graders got to know their classmates better by finding someone who...