CONTACTE
Revista l'Altaveu
937532958 - 618794160 - secretaria@lanovaimmaculada.cat
ls nens i nenes d’I5 han anat a la Biblioteca Can Manyer a buscar llibres sobre els gats per seguir investigant característiques i curiositats d’aquests animals que han triat com a nom de la seva classe.
Dins el marc de la Setmana Catalana de la Prevenció del Càncer, les nenes i els nens d’I5 han participat a l’activitat L’HORT D’EN MARÇAL. Han mirat el conte i han après la cançó de la Clementina i la Bleda: Fruita i Verdura. Gràcies a l’Associació Vilassar de Dalt Contra el Càncer per aquest menú de fruites boníssim!
Després de triar un llistat de propostes per posar nom a la classe, a I5 han arribat a un empat entre els cocodrils i els gats. L’ atzar és qui ha determinat que aquests any els nens i les nenes d’I5 seran la Classe dels Gats.
A I5 han treballat el punt, en el Dia Internacional del Punt, per fer la capçada d’ un arbre. D’aquesta manera han començat a conèixer les característiques de l'Arbre de Preguntes que els acompanyarà tot el curs: el llimoner!
Les nenes i els nens d’I5 han anat a la Biblioteca Can Manyer on treballa l’ Alba, mare de la Bàrbara. Allà han escoltat un conte, han llegit llibres en lletra de pal i han conegut la feina de bibliotecària. Moltes gràcies!
From the book ‘Whose is that Creepy Crawly’, by Carmen Queralt our I5 children learnt some new words to describe each other! They definetly prefered spotted and nocturnal!
la Maleta d'Artista porta a I5, que estan molt interessats en saber coses de la Lluna, una proposta de la il·lustradora Giulia Pintus que els convida a imaginar que la Lluna pot convertir-se en un munt de coses!
Que divertit és el ball de bastons! Cal molta concentració i coordinació amb les companyes i companys per tal que surti bé. Les nenes i nens d’I5 en saben un munt!
L’activitat entre les amigues i amics lectors de 5è i I5 va acabar de la millor manera: fent una gimcana per l ‘escola! S’ho van passar molt bé. Gràcies 5è!
A I5 segueixen investigant sobre les plantes i el que necessiten per viure, per això han visitat l’hortet del terrat de l’escola i han reconegut: geranis, carbassons, maduixeres, enciams...
Comencen a respondre l’última pregunta del seu Arbre de Preguntes: Poden créixer plantes a la lluna? Fan l’avaluació inicial i busquen informació per fer el seu projecte final.
Darrer dia a I5 de la segona tanda de racons: figura humana, quadres de doble entrada, lectura i escriptura, construccions i composicions geomètriques.