Estem aprenent...
Olé!
A la Classe dels Flamencs han après que hi ha un ball que té el seu mateix nom. Els l'ha ensenyat la Júlia, la seva monitora de menjador. Gràcies!
Pa de xocolata
A 5è han berenat pa de xocolata. Però no pas un de comprat, no! Se l'han fet ells mateixos a partir del repte que els proposa una de les capses d'aprenentatge.
Un final diferent
Amb motiu del 25N, el dia contra la violència de gènere, a 3r es plantegen reescriure el final del conte de La Caputxeta.
Autoavaluació dels racons
A P5, la Classe dels Falcons, s'autoavaluen la participació en els racons d'aprenentatge. A l'escola facilitem eines al nostre alumnat perquè aprenguin a tenir criteri i autoregular els seus propis aprenentatges.
Practicant la suma
A la classe de 1r han estat practicant la suma amb els números de fusta, una eina que ens enstusiasma!
Preguntes a la palmera
A la classe de 1r tothom s'ha formulat alguna bona pregunta per investigar. Som una escola on volem mantenir viva la curiositat dels infants.
La Classe de les Tortugues
A P4 han estat investigant moltes coses sobre les tortugues i han après que n'hi ha de diferents tipus. Ara estan preparant un mural per representar-ho.
Com es fa el ciment?
Aquesta és una de les bones preguntes que s'havien fet a 2n i la Martina els ha donat la solució. Li ha demanat ajuda al seu pare, que és paleta. Gràcies!
Un hotel molt especial
Les nenes i els nens de 3r han estat construint un hotel d'insectes després de conèixer la importància d'aquests petits éssers vius per l'equilibri mediambiental.
Per una educació integral
L'expressió corporal i les arts del moviment són presents a l'escola amb Map to the Stars, una proposta de dansa contemporània en col·laboració amb el Mercat de les Flors-Casa de la Dansa de Barcelona.
Reptes col·laboratius
A l'hora d'educació física, a 6è s'han d'organitzar de manera col·laborativa per superar els reptes que ells mateixos es proposen. Per això els cal tenir iniciativa, enginy, habilitat i, sobre tot, treballar en equip!
Tensió superficial i connexions
Quantes gotes d'aigua creieu que es poden posar sobre la superfície d'una moneda? A 6è ha estat una de les preguntes del taller d'experimentació. També han treballat amb components elèctrics.