Estem aprenent...
Un conte de Pirates
La Pirata Núria ha viatjat des de la Biblioteca can manyer fins l’escola, fins I3, la Classe dels Pirates, per explicar-los un conte: Qui m’ha robat la cama? . Moltes gràcies Núria!


Un esquelet a La Maleta
La Maleta d'Artista porta Shanell Papp a I5 amb una proposta per aprendre com és el cos humà.

Paraules a La Maleta
La Maleta d'Artista porta una proposta a 5è amb creacions de Jessica Dance i Enric Farrés Duran per treballar de manera creativa el significat de les paraules. En aquesta proposta l'alumnat representa visualment una paraula que li agrada i en fa l'anàlisi etimològica alhora que la tradueix a diverses llengües.


Abecedari
Els infants d’I4 han dissenyat i creat el seu propi abecedari per a la classe!


Autoavaluació
Color, composició, gamma, càlid, fred, ordre, desordre… Què he après amb la Maleta d'Artista d’en Mario Nigro? Què m’ha costat? Què m’ha agradat? A 2n s’autoavaluen després de fer les seves creacions.


Matemàtiques
Les nenes i els nens de 1r aprenen matemàtiques de manera manipulativa amb les diferents propostes dels racons.

Aurores boreals
A I3, tot mirant un conte, van sorgir unes preguntes sobre les aurores boreals: Existeixen? Com es formen? On les podem veure? La Meritxell, la tieta d’en David, els ha visitat per explicar-los la seva vivència quan les va anar a veure a Islàndia i Noruega. I els ha resolt molts dubtes. Gràcies Meritxell per aquest aprenentatge de Km0!
Mario Nigro a La Maleta
Mario Nigro arriba a C. Inicial amb la Maleta d'Artista. Treballen la composició, les gammes de colors i la línia.


Azuma Makoto a La Maleta
La Maleta d'Artista porta Azuma Makoto a I5 amb la seva proposta de flors congelades. Una maleta que convida a activar el pensament científic.


Una lletra que canvia
Al Laboratori de Lletres de C. Mitjà, "La lletra que tot ho canvia" ens convida a jugar amb les paraules i inventar rodolins i rimes.


Núvols
A I4, a partir de la pregunta “Com es formen els núvols?”, han dut a terme un experiment per observar aquest procés. Abans de començar, han formulat diferents hipòtesis sobre el que podria passar. A continuació, amb un recipient d’aigua calenta, una tapa i gel, han pogut observar com el vapor d’aigua, en entrar en contacte amb el fred del gel, es condensa i forma petites gotes que simulen els núvols.


El problema
Al Laboratori de Lletres de Cicle Superior recomanem “El problema” d’Iwona Chmielewska. Una bonica història de com un problema pot tenir solucions ben creatives!

