Estem aprenent...
La nutrició
Els alumnes de 4t han acabat el projecte sobre la nutrició a l’ésser humà i han preparat murals per explicar la informació i també maquetes de tots els aparells que afecten a la funció de la nutrició.
Pedres per composar
A les nenes i els nens d’I4 els agrada molt llegir partitures i avui n’han creat de pròpies amb l’ajuda de les pedres rítmiques.
Rosalind Hobley a La Maleta
Amb el Festival Revela-T Vilassar s’omple de fotografies i la Maleta d'Artista porta una proposta de cianotípies inspirades en les obres de l’artista Rosalind Hobley pels nens i nenes de 2n.
Deanna Dikeman
Les nenes i els nens d'I3, a partir de la fotògrafa Deanna Dikeman i la seva obra “leaving and waving”, han observat el pas del temps i els canvis que es produeixen. Un munt de descobertes que ajuden a trobar resposta a la pregunta-repte inicial: per què els papes i les mames van néixer abans que nosaltres?
Generacions
Per què la nostra mama o el nostre papa va néixer abans que nosaltres? A I3 segueixen investigant la resposta. Per això han rebut la visita de companys i companyes de 1r que també estudiaven el tema, de famílies i d’una mare infermera i una llevadora. També han cercat informació en llibres, han vist en fotografies que el papa o la mama també van ser petits abans de ser adults i, a més, han descobert que hi ha molts tipus de famílies.
Rellotges
Racons de matemàtiques a 2n per practicar amb les hores del rellotge digital i el d’agulles.
9 metres a La Maleta
La Maleta d'Artista ha dut una proposta d’Ugo Rondinone a I4 on han experimentat amb el volum, la quantitat i la mesura. I és que dins de la maleta també hi havia el número 9 i han descobert el perquè: les escultures mesuren 9 metres d’alt!
Pecha Kucha
Els nens i les nenes de 5è han utilitzat aquest mètode per presentar el que han après del relleu i els rius d'Espanya i també se n'han avaluat. Pecha Kucha és un terme japonès que significa "conversa informal" i que ha donat nom a un mètode de presentació dinàmic en què l'orador o l'oradora acompanya el seu discurs de 20 imatges projectades durant 20 segons cada una.
Jocs d'Història
Els nens i nenes de 6è exposen els seus coneixements sobre les tres últimes etapes de la Història i per avaluar-se han creat jocs de taula.
Taller d'objectes
Les nenes i els nens de Cicle Inicial han participat en un taller educatiu a la Fundació Tàpies per reconèixer la importància dels objectes quotidians.
Història i habitatge
A 5è han treballat les etapes de la Història a través dels habitatges. Un cop fetes les presentacions s’han avaluat a partir d’una rúbrica que havien cocreat.
Rebel·lió!
Les nenes i els nens de 4t han representat la cantata Rebel.lió a la cuina, d’Antoni Miralpeix, on els estris de cuina es rebel·len perquè estan farts de cuinar sempre el mateix! Ho han fet molt bé!