Estem aprenent...
La Sagrada Família
Visita dels nens i nenes de Cicle Superior a la Basílica de la Sagrada Família de Barcelona. Fascinats per les idees genials d’Antoni Gaudí!!!
Manifesta Biennial
En Dimas Fàbregas ha estat convidat a participar al Simposi Educatiu organitzat amb motiu del Manifesta Biennial al Museu Picasso de Barcelona.


Prepositions
2nd graders speaking time! Prepositions of place. Playing and learning together!


Tardor per aprendre
A I5 arriba la tardor a les propostes lliures d’aprenentatge del matí.


English corners
2nd graders are enjoying their English corners! Diferents propostes d'aprenentatge per a la llengua anglesa.


El Pla Personal
A 3r cadascú fa el seu Pla Personal i es marca uns objectius per assolir al llarg del trimestre, tant a casa com a l’escola com amb els companys i companyes.
Irene Sposetti a La Maleta
La Maleta d'Artista porta una proposta de dansa de contacte a 3r. Inspirant-se en la ballarina Irene Sposetti han improvisat diferents moviments mantenint el contacte amb la parella. Primer amb la mà que porta el guant blanc i, finalment, utilitzant totes les parts del cos.
El Molí Paperer
Visita de les nenes i els nens de Cicle Mitjà al Museu Molí Paperer de Capellades per conèixer i experimentar quins són el processos de fabricació artesanal del paper.


Aprendre en família
Portes obertes d’ I3 els divendres a partir de les 16:30. Els nens i les nenes ensenyen les propostes que han anat fent al llarg de la setmana a les seves famílies.
Sucre
A partir de l’obra de l’artista Sam Keller, les nenes i els nens de 5è han investigat sobre begudes energètiques i refrescos ensucrats i les seves consenqüències a l'organisme. Alhora, estan fent la seva pròpia versió de llauna a l'estil de l'artista.

Anàlisi
Al Laboratori de Lletres de C. Superior aprenen a analitzar diferents propostes d’àlbums il·lustrats per fer-ne una crítica i recomanació: temàtica, continguts, il·lustracions, text, edició…


Fusteria
Al Laboratori de Fustes van coneixent les eines i tècniques de fusteria. Els nens i nenes inicien un projecte amb fustes: laberints, maquetes d’habitacions, prestatges…