Skip to main content

Estem aprenent...

31 Mai 2024

A les nenes i els nens d’I4 els agrada molt llegir partitures i avui n’han creat de pròpies amb l’ajuda de les pedres rítmiques.

4P pedres ritmiques 24 1

4P pedres ritmiques 24 2

 

31 Mai 2024

Amb el Festival Revela-T Vilassar s’omple de fotografies i la Maleta d'Artista porta una proposta de cianotípies inspirades en les obres de  l’artista Rosalind Hobley pels nens i nenes de 2n.

2n maleta Rosalind Hobley 1

2n maleta Rosalind Hobley 2

 

 

26 Mai 2024

Les nenes i els nens d'I3, a partir de la fotògrafa Deanna Dikeman i la seva obra “leaving and waving”, han observat el pas del temps i els canvis que es produeixen. Un munt de descobertes que ajuden a trobar resposta a la pregunta-repte inicial: per què els papes i les mames van néixer abans que nosaltres?

3P Generacions 1

3P Generacions 2

 

26 Mai 2024

Per què la nostra mama o el nostre papa va néixer abans que nosaltres? A I3 segueixen investigant la resposta. Per això han rebut la visita de companys i companyes de 1r que també estudiaven el tema, de famílies i d’una mare infermera i una llevadora. També han cercat informació en llibres, han vist en fotografies que el papa o la mama també van ser petits abans de ser adults i, a més, han descobert que hi ha molts tipus de famílies. 

3P Generacions 4

3P Generacions 3

24 Mai 2024

Racons de matemàtiques a 2n per practicar amb les hores del rellotge digital i el d’agulles.

2n Racons rellotges 24 2

2n Racons rellotges 24 1

24 Mai 2024

La Maleta d'Artista ha dut una proposta d’Ugo Rondinone a I4 on han experimentat amb el volum, la quantitat i la mesura. I és que dins de la maleta també hi havia el número 9 i han descobert el perquè: les escultures mesuren 9 metres d’alt!

4P Maleta Rondinone Pedres 1

4P Maleta Rondinone Pedres 2

24 Mai 2024

Els nens i les nenes de 5è han utilitzat aquest mètode per presentar el que han après del relleu i els rius d'Espanya i també se n'han avaluat. Pecha Kucha és un terme japonès que significa "conversa informal" i que ha donat nom a un mètode de presentació dinàmic en què l'orador o l'oradora acompanya el seu discurs de 20 imatges projectades durant 20 segons cada una. 

5e Pechakucha 24 2

5e Pechakucha 24 1

24 Mai 2024

Els nens i nenes de 6è exposen els seus coneixements sobre les tres últimes etapes de la Història i per avaluar-se han creat jocs de taula.

6e Jocs Historia 24 1

6e Jocs Historia 24 2

 

24 Mai 2024

Les nenes i els nens de Cicle Inicial han participat en un taller educatiu a la Fundació Tàpies per reconèixer la importància dels objectes quotidians.

CI Taller objectes Tapies 1

CI Taller objectes Tapies 2

24 Mai 2024

A 5è han treballat les etapes de la Història a través dels habitatges. Un cop fetes les presentacions s’han avaluat a partir d’una rúbrica que havien cocreat.

5e Etapes Ha 245e Etapes Ha 24

 

24 Mai 2024

Les nenes i els nens de 4t han representat la cantata Rebel.lió a la cuina, d’Antoni Miralpeix, on els estris de cuina es rebel·len perquè estan farts de cuinar sempre el mateix! Ho han fet molt bé!

4t Cantata rebellio 24 1

4t Cantata rebellio 24 2

 

24 Mai 2024

Cicle Inicial visita l’exposició L’empremta del Zen a la Fundació Antoni Tàpies de Barcelona i també la instal·lació Cadascú un univers  creada per Chiharu Shiota amb motiu del centenari del naixement de Tàpies.

CI Tapies 24

CI Tapies 24 2