Estem aprenent...
Invents
A rel de la pregunta “Quin és el millor invent?”, els nens i nenes de 2n han fet un tríptic amb informació d’aquell invent que per a ells i elles és el millor. També van fer una rúbrica amb tots els ítems que consideraven importants per coavaluar el seu procés d’aprenentatge.
Creativity in education
Invited by Global Spirit Education and Unity Education Trust, Laura C. and Dimas shared our creative look at education with several Trusts at Bolton, Norfolk and Leicester. Thank you so much. It has meant a lot to us.
Del sílex al xip
6e visita el Museu d’Història de Catalunya per conèixer l’evolució tecnològica des del sílex fins al xip.
Història dels habitatges
5è visita el Museu d’Història de Catalunya per conèixer l’evolució de les vivendes al llarg dels temps.
Rebem els Futurs de l'Educació
Hem compartit la nostra mirada artística en l’aprenentatge globalitzat amb companyes i companys dels centres que formem part del Fòrum Futurs de l’Educació. Moltes gràcies pel vostre interès!
Avaluar l'oralitat
L’equip de mestres participa a la conferència amb Montserrat Vila per reflexionar sobre com avaluar l’oralitat del nostre alumnat.
Protegir el bosc
A la classe del Bosc han conegut en Jordi, el pare d’en Martí d’I3, que és bomber. Amb ell han après la seva feina, ha resolt les preguntes sobre els incendis i els ha explicat com tenir cura del bosc.
USA friends
6th graders received their letters from our ‘Cornerstone School’ friends, in Hampshire, USA. A long-distance relationship!
Minerals
Since 3rd graders are investigating about minerals, they found something special about some of them! Sharing ideas and new information!
Protecting the mountain
I4 are interested in the forest! What happens when you leave glass litter in the mountain?
The octopus on the roof
Our 3 years old children keep on increasing their receptive vocabulary in English. The octopus swims up, down and turns around all the time!
Bacteris
Gràcies a la Montse, científica que treballa a un laboratori, els nens i nenes de 2n s’han fet preguntes sobre els bacteris i el seu creixement. A partir d’uns experiments, investigaran com es formen i on se'n poden trobar. També coneixeran diferents bacteris presents en el nostre entorn. A més, la Montse els ha proposat deixar créixer els bacteris en diferents condicions per observar què passa. Ara toca esperar i observar! Gràcies Montse!