Estem aprenent...
Neighbours
Tanquem el projecte Neighbours amb l’ovació de les famílies després de la proposta performativa dels infants de 1r i 2n. Un projecte d’aprenentatge transversal entre les àrees d’anglès, música i dansa i visual i plàstica. 👏🏻👏🏻👏🏻Bravo!


The Learning Ecosystem Trilogy
Participem a la presentació de The Learning Ecosystem Trilogy, de l'equip d'investigació internacional de la Blanquerna-Universitat Ramon Llull on s'exposa el cas de la nostra escola i altres de Sudàfrica i Suïssa.


Aprendre amb la Tardor
A I3 aprenen a comptar, escriure, ordenar, relacionar… a partir de propostes manipulatives de la tardor: Omplir el cistell de la compra, trobar paraules, fer el seu grafisme, trobar l’ombra d’una imatge o jugar al “memory”…
El LAB 06
Gràcies a les capses del LAB 06 de la Universitat de Manresa, els infants dels grups de Petits han experimentat amb propostes sobre el vent i els éssers vius. Súper interessant! Moltes gràcies!
The Family Tree
This week I4 collected their pictures related to the forest: branches, trees, leaves, wooden sticks, birds... They really enjoyed the book 'The Family Tree' by Oakley Graham.
El silenci
Després de tot un trimestre assajant l’obra 4’33 de John Cage, a I5 han conclòs el projecte interpretant aquesta obra davant dels companys i companyes de 1r i 2n. Han après la importancia d’escoltar i gaudir del silenci. Bravo!


Paciència
A I4 estan molt enfeinats preparant una proposta. Amb una mica de paciència, que és el valor d’aquest curs, en veureu el resultat.😉

Daily bread
Al grup de mitjans que investiga sobre alimentació, inspirats en Dailybread/Undailybread de l’artista Gregg Segal, s’han fet moltes preguntes sobre l’alimentació saludable. Han investigat quins sóns els aliments que se n’ha de menjar més i quins són els que n’hem de menjar menys a partir de la piràmide de l’alimentació. A més, avui ha vingut l’Aroa, la nutricionista de l’escola, per explicar-los els diferents grups d’aliments que s’han d’incloure en els nostre àpats.
La meitat d'en Jan
A partir del conte “La meitat d’en Jan” hem après a donar importància a les nostres coses preferides: ens representen i ens ajuden a sentir-nos bé. Què hauran posat a dins de la seva capsa els nens i nenes de 2n?
Síl·labes
Racons de Llengua a 2n per treballar les síl•labes, l’escriptura i la lectura.
Collage a La Maleta
La Maleta d'Artista porta a Cicle Inicial dos referents contemporanis espanyols del collage: Agustín Martínez i Rocío Montoya.


Benvinguts equips!
Hem rebut la visita d’un equip de mestres del CEIP Pere Roselló Oliver de Mallorca per conèixer el nostre projecte educatiu i com és el dia a dia de l’escola. Gràcies pel vostre interès! I per les ensaïmades 😉🥰
