Estem aprenent...
Campanya de sensibilització
L’equip d’investigació de les classes dels mitjans centrat en sostenibilitat, després d’investigar sobre les diferents R, s’han focalitzat en el reciclatge i han preparat uns cartells per les papereres de l’escola. Després ho han anat a repartir als diferents cursos per si ho volen posar a l’aula i ho han enganxat per les papereres dels patis. Bona iniciativa!


Els colors de la lum
Ja fa dies que a les nenes i els nens d'I4 els va sorgir un dubte: Com és que veiem L’Arc de Sant Martí reflectit a les parets de l'escola? Aprofitant que el sol ha brillat, han aprofitat per treballar el raonament científic i han descobert com es descompon la llum per l'acció d'un prisma!
Gairebé perfecte
Gràcies a en Ramon, protagonista d’ Ish, les nenes i nens de 3r descobreixen que, quan t’hi esforces, està molt bé que un dibuix et quedi gairebé perfecte, encara que no sigui perfecte del tot.


Energies
A 6è aprenen els diferents tipus d’energia i reflexionen sobre com estalviar-ne en un taller de l'Escola de Consum de Catalunya.


Geometria en família
Racons de matemàtiques a 2n per aprendre en família treballant les figures geomètriques: representen les figures en el geoplà, reconeixen els seus costats i vèrtexs a través del tacte i fan produccions de paisatges a partir de les figures geomètriques.
Leo Lionni a La Maleta
Un àlbum il•lustrat a La Maleta d'Artista d'I3! Leo Lionni és l’artista que els inspira amb la història d’en Frederick, un ratolí poeta: el pas del temps, l’arribada de l’hivern, les provisions d’uns ratolins i les paraules i els colors que recull.
A què juguem?
Les nenes i els nens de 3r participen en un taller de l'Escola de Consum de Catalunya per reflexionar sobre inclusió i joguines.


En blanc
Cicle Mitjà visita la Fundació Joan Miró i participa del taller d’arquitectura En blanc.

Partitures
A I4 coneixen les corxeres, les negres i el silenci de negra, però han descobert que a la partitura d’Herman Beeftink, Dansa del bosc, hi ha altres figures musicals que no coneixen! Com es diuen? I com sonen?
Busquen les figures musicals que coneixen i les que volen conèixer a la partitura.
Raquetes
A 5è inicien Raquetsout : mitjançant reptes cooperatius practicaran amb diferents tipus de raquetes per després centrar-se en l’esport del Badminton.
Contes populars
Les nenes i els nens de 5è estan analitzant els contes populars tradicionals per veure'n l'estructura, els personatges i les ambientacions amb l'objectiu d'adaptar-los en un llibret sense text.


On viuen els pops?
On viuen els pops? Com es defensen davants els depredadors? A I3 s’han convertit en pops que fugien dels taurons o peixos gat. Han imaginat nedar per l’Oceà Atlàntic tot amagant-se entre les roques, camuflant-se amb cloïsses i petxines o llençant tinta (mocadors)!
