Estem aprenent...
En blanc
Cicle Mitjà visita la Fundació Joan Miró i participa del taller d’arquitectura En blanc.

Partitures
A I4 coneixen les corxeres, les negres i el silenci de negra, però han descobert que a la partitura d’Herman Beeftink, Dansa del bosc, hi ha altres figures musicals que no coneixen! Com es diuen? I com sonen?
Busquen les figures musicals que coneixen i les que volen conèixer a la partitura.
Raquetes
A 5è inicien Raquetsout : mitjançant reptes cooperatius practicaran amb diferents tipus de raquetes per després centrar-se en l’esport del Badminton.
Contes populars
Les nenes i els nens de 5è estan analitzant els contes populars tradicionals per veure'n l'estructura, els personatges i les ambientacions amb l'objectiu d'adaptar-los en un llibret sense text.


On viuen els pops?
On viuen els pops? Com es defensen davants els depredadors? A I3 s’han convertit en pops que fugien dels taurons o peixos gat. Han imaginat nedar per l’Oceà Atlàntic tot amagant-se entre les roques, camuflant-se amb cloïsses i petxines o llençant tinta (mocadors)!

Vermicompostatge
Capses de contes
A 4t els encanta l’escriptura! Amb les caixes de contes, i de manera conjunta, ordenen les històries i després escriuen els contes.
Llegir i escriure
Engeguem el 2n trimestre i a 1r reprenem les propostes dels racons per aprendre a llegir i escriure.
L'univers
A 3r, a partir del seu arbre de preguntes, han investigat supernoves, constel·lacions, planetes, satèl·lits, meteorits, astronautes, forats negres, gravetat, anys-llum, entre molts altres interessos de l’univers i, finalment, han construït una maqueta del Sistema Solar.
Mulyana a La Maleta
La Maleta d'Artista ve des d’Indonèsia de la mà de l'artista tèxtil Mulyana. Entre els coneixements previs dels infants d’I3 va sorgir la idea que el POP era com un “monstre”. Pocs dies després, Mulyana els proposava fer els seus propis “pops” i comparar-los amb els de veritat. Quants ulls tenen? Tenen boca? On? I banyes? O el nas? La Carme, que és molt traçuda, els ha ajudat! Gràcies Carme!

L'orquestra
A I4 han arribat una guitarra i un tambú! A quina família pertanyen? Com es toquen? Muntem una orquestra?
Mestres en formació constant
L’equip de mestres hem gaudit d’una formació en aprenentatge de les matemàtiques de la mà de la Lara Giménez, que ens ha ajudat a aprendre noves estratègies per millorar l’aprenentatge dels infants de l’escola. Moltes gràcies Lara!👏🏻👏🏻👏🏻

