Estem aprenent...
Aprenentatge de Km0
Com es formen les persones? Una bona pregunta que s'han fet a 1r. Ha vingut l’Alba, la mare de la Mar, que és llevadora per ajudar-los a continuar investigant sobre els nadons. Moltes gràcies!
Karen Navarro a La Maleta
Per tancar la pregunta “Com es fabrica la cola?” a I5 han fet un collage a partir de la Maleta d’Artista de Karen Navarro. Ella proposa fer una deconstrucció de la imatge personal per crear una obra visual.
Ametllers
Les nenes i nens d’i3 han anat a passejar cercant ametllers! N’han trobat 4 i estaven florits. Han passat un matí de joc al parc i s’ho han passat genial!
Comarques
A 4t ja acaben el treball de les comarques i així han deixat la classe. I ara amb jocs intercatius estan estudiant-les i aprenent també les seves capitals.


Aprendre a comunicar
Les nenes i els nens de 6è fan un debat sobre l’ús de la IA i després una coavaluació de dues de les dimensions, física i lingüística, segons el Programa Oracy de la Universitat de Cambridge.


La mirada científica
Molt per comprovar i aprendre a l’Espai d’Experimentació d’Infantil!


Missatge del bosc
Sortint al bosc, I4 ha trobat un esquirol amb unes fulles escrites. A l’aula han pensat i desxifrat el missatge. Què hauran d’investigar ara?


Foc i festa!
A 2n enllesteixen la pregunta “Com es fa la pólvora?”, fent la coavaluació i l’autoavaluació del treball d’investigació que han fet. A més, aprofiten per visitar l’exposició de la colla de diables vilassarenca Diabòlics Anònims pel seu 30è aniversari al Museu Arxiu de Can Banús. Per molts anys!
Planificar abans d'explicar
A partir de la conversa del cap de setmana, a 2n reflexionen sobre la planificació prèvia que han de fer perquè el discurs sigui ordenat i coherent. Introdueixen en la conversa en petit grup el temporitzador que els ajuda a regular-se i ajustar-se al temps indicat. Els companys i companyes també els ajuden controlant el temps i avisant-los quan s’esgota.


Petits cignes
A I3 ha arribat un programa del ballet “El llac dels cignes”. Sabeu la història de l’Odette, en Sígfrid, l’Odile i en Rothbart? Per què no intentem ballar com els petits cignes? Sembla fàcil però no ho és gens! Mireu, mireu!

