Skip to main content

Estem aprenent...

09 Febrer 2024

Els companys i les companys de lectura d’I3 i 4t ja s’han conegut! Es reuneixen per primera vegada i llegeixen un conte tots plegats. Abans, els nens i les nenes han fet una sessió amb la Laura M. per saber en què cal fixar-se quan llegim a un infant i com cal fer-ho.

Companys lectura 3P 4t feb 24 1

Companys lectura 3P 4t feb 24 2

09 Febrer 2024

Primera trobada dels companys de lectura entre I5 i 5è. Abans els nens i les nenes han fet una sessió amb la Laura M. per saber en què cal fixar-se quan llegim a un infant i com cal fer-ho.Tothom a llegir!

5P Companys lectura feb 24 1

5P Companys lectura feb 24 2

09 Febrer 2024

Primer contacte de companys i companyes de lectura entre I4 i 3r, ja s’han conegut! Abans, els nens i les nenes han fet una sessió amb la Laura M. per saber en què cal fixar-se quan llegim a un infant i com cal fer-ho. Els han llegit un conte a tots plegats i els de 3r ja han començat a fullejar els contes que llegiran als seus companys i companyes d’I4.

3r 4P Companys lectura 1

3r 4P Companys lectura 2

09 Febrer 2024

A I4 aprenen la diferència entre la respiració toràcica i la diafragmàtica fent moure vaixells de paper.

4P respiracio toracica 2

4P respiracio toracica 1

 

 

09 Febrer 2024

Els nens i nenes de 3r han visitat el Museu de la Pólvora que han fet els companys i companyes de 2n de l’escola. Ha estat un plaer poder visitar-los i conèixer tot allò que han après i treballat. Gràcies per la invitació!

3r visita museu polvora 1

3r visita museu polvora 2

 

03 Febrer 2024

A 6è entrevisten avis i àvies del Casal de Can Rafart per tal de practicar l’entrevista objectiva i conèixer els costums de quan ells eren petits. Moltes gràcies!

6e Avis 1

6e Avis 2

03 Febrer 2024

La Maleta d'Artista ha portat els Gyotaku d’Elena di Capita a la Classe dels Pops. Després d’anar a la peixateria, a I3 observen els pops i seitons de ben aprop, toquen les ventoses que s’enganxen als seus dits, observen la boca en forma de bec d’una sípia, comproven que són tous i no tenen ossos… I, en acabar, aprenen la tècnica d’estampació japonesa del Gyotaku i fan les seves produccions. Un cop s’han assecat, les emmarquem i hi posem un títol, com fan els i les artistes. Grazie mille Elena per la tua ispirazione!

3P maleta Pops 2

3P maleta Pops 1

 

 

03 Febrer 2024

El grup de Mitjans que investiga ecosistemes terrestres, inspirats en l’artista Miquel Marquez, han sortit pel poble buscant i catalogant les “males herbes” i trobant la seva localització en el mapa tot marcant les coordenades exactes.

Congres Herbes poble 2

Congres Herbes poble 1

 

03 Febrer 2024

El grup de Mitjans, inspirats en l’artista Barry Rosenthal, que investiguen els ODS de Planeta han anat per la muntanya dels voltants de l’escola a recollir residus que trobem al medi ambient. Han reflexionat i els ha quedat una sensació per una banda de satisfacció per haver contribuït a la recollida d’aquests residus, però per altra banda de preocupació per la quantitat de deixalles que han trobat a la natura.

Congres residus Colomer 1

Congres residus Colomer 2

03 Febrer 2024

El grup de Congrés de Mitjans que s’inspira en Un-daily Bread, del fotògraf Gregg Segal, han anat a visitar Càritas per respondre les preguntes que es van plantejar sobre els bancs i la recollida d’aliments. Moltes gràcies per la vostra ajuda!

Congres Caritas 2

Congres Caritas 1

03 Febrer 2024

Al llarg d'una setmana hem compartit experiències d’aula, projecte de centre, estratègies d’avaluació, ecosistema educatiu, conversa exploratòria i la mirada globalitzadora de l’art amb mestres de les escoles Puiggraciós, Rafael Casanova, Tagamanent i Bellavista Camps i Miró, dins el marc de les Estades del Pla d'Acceleració per la Transformació Educativa (PAcTE) del Departament d'Ensenyament.

Estades PAcTE 24 1

Estades PAcTE 24 2

 

03 Febrer 2024

La Maleta d'Artista porta una proposta matemàtica de Martijn van der Linden a 1r.

1r maleta Martijn van der Linden 11r maleta Martijn van der Linden 2