Skip to main content

Estem aprenent...

17 Febrer 2024

Molt per comprovar i aprendre a l’Espai d’Experimentació d’Infantil!

Espai experimentacio febrer 24 2

Espai experimentacio febrer 24 1

17 Febrer 2024

Sortint al bosc, I4 ha trobat un esquirol amb unes fulles escrites. A l’aula han pensat i desxifrat el missatge. Què hauran d’investigar ara?

4P esquirol 2

4P esquirol 1

17 Febrer 2024

A 2n enllesteixen la pregunta “Com es fa la pólvora?”, fent la coavaluació i l’autoavaluació del treball d’investigació que han fet. A més, aprofiten per visitar l’exposició de la colla de diables vilassarenca Diabòlics Anònims pel seu 30è aniversari al Museu Arxiu de Can Banús. Per molts anys!

2n diabolics 2

2n diabolics 1

17 Febrer 2024

A partir de la conversa del cap de setmana, a 2n reflexionen sobre la planificació prèvia que han de fer perquè el discurs sigui ordenat i coherent. Introdueixen en la conversa en petit grup el temporitzador que els ajuda a regular-se i ajustar-se al temps indicat. Els companys i companyes també els ajuden controlant el temps i avisant-los quan s’esgota.

2n temps oralitat febrer 24 1

2n temps oralitat febrer 24 2

17 Febrer 2024

A I3 ha arribat un programa del ballet “El llac dels cignes”. Sabeu la història de l’Odette, en Sígfrid, l’Odile i en Rothbart? Per què no intentem ballar com els petits cignes? Sembla fàcil però no ho és gens! Mireu, mireu!

3P llac cignes 2

3P llac cignes 1

17 Febrer 2024

A l’espai Hospital les nenes i els nens d’Infantil aprenen a tenir cura dels altres i també de les seves mascotes! Podeu veure-ho clicant aquí.

espai hospital febrer 24 1

espai hospital febrer 24 2

 

09 Febrer 2024

A 1r utilitzen les obres de diferents artistes visuals per aprendre llengua. Cal fixar-se en els detalls, buscar, imaginar, descriure, escriure i comunicar.

1r raco llengua artistes febrer 24 1

1r raco llengua artistes febrer 24 2

09 Febrer 2024

Les nenes i nens d’I3 experimenten amb llum negra i colors fluorescents, com els colors dels pops de l’àlbum il•lustrat “Un pop al teulat”!

3P llum negra feb 24 2

3P llum negra feb 24 1

09 Febrer 2024

Gràcies a la iniciativa 100tífiques, a 6è conversen amb Thalía Belmonte que els explica la seva recerca i investigació de la Covid Persistent. Gracias Thalía!

6e 100tifiques Thalia 2

6e 100tifiques Thalia 1

09 Febrer 2024

Quins animals es disfressen i s’amaguen com el pop per què no els trobin? Aquests dies a I3, els infants han investigat i han descobert altres animals que es camuflen: el mussol, el camaleó, la guineu àrtica…

3P Camuflatge 2

3P Camuflatge 1

09 Febrer 2024

Després d’investigar la pregunta “Com es fa la pólvora?”, els nens i nens de 2n decideixen organitzar el petit Museu de la pólvora per exposar les maquetes, llibres i vídeos informatius que han elaborat. Han convidat les seves famílies i els seus companys i companyes de l’escola a visitar-lo.

2n museu Polvora 2

2n museu Polvora 1

 

09 Febrer 2024

El tema que ens ocupa aquest curs en el projecte School to School de la Fundació Vicente Ferrer és l’entorn natural de l’escola. Les nenes i els nens de 5è han anat a la Font d’en Colomer a fer un reportatge fotogràfic per enviar-lo als seus companys i companyes de l’escola de l’Índia.

school to school plantes 5e 1

school to school plantes 5e 2