Estem aprenent...
Què hem après i com?
Després d’acabar la primera tanda de racons, les nenes i els nens d’I5 s’han autoavaluat de dues de les propostes, el Monstre de les Galletres i la tira numèrica, per veure com inquè han après.
Les flors
A 6è estan aprenent la reproducció de les plantes i han disseccionat una flor per identificar-ne els òrgans reproductors.
Jason Boyd Kinsella a La Maleta
Els infants de la classe de la Tempesta (I4), a partir de la Maleta d'Artista, han creat personatges inspirant-se en l’obra del canadenc Jason Boyd Kinsella. Han utilitzat material reciclat amb diferents cossos geomètrics. Després, s’han imaginat com és cada personatges i l’han descrit.
Prenent mides
A 6è n’estan preparant alguna… Han sortit a mesurar els edificis de la Plaça de la Vila.
Rucs
Cicle inicial ha fet una sortida al Rukimon del Corredor per conèixer de ben a prop els rucs i les seves característiques.
La Història
A 5è segueixen aprenent amb el projecte de l’evolució de l’ésser humà a l’edat Antiga i la Prehistòria. Estan creant una línia temporal per penjar al sostre de la classe i, també, murals i presentacions amb eines digitals per presentar-ho a companys i companyes.
Pirates i onades
A I3, la Classe dels Pirates, han estat investigant sobre el so de les onades quan el mar està en calma, quan hi ha temporal, quan xoquen a les roques… I han investigat com poden fer-lo, quina durada pot tenir i si sonarà fluix o fort. Escolteu-les clicant aquí.
Home
As learning new vocabulary increases our reading comprehension, 2nd grades learnt plenty of new words about parts and things we might find in different types of houses. From the book HOME, by Carson Ellis.
Insectes
Les nenes i els nens de Cicle Mitjà exposen el seu hort amb els insectes i aràcnids que els va inspirar la #maletadartista de Raku Inoue i que han acabat inventariant en un document: Com es diu l’insecte? Quines característiques té? Quina trajectòria fa el seu moviment? Quina és l’onomatopeia del seu so?… Cliqueu aquí per veure'n més.
Emocionario
Los niños y niñas de 1º, inspirados en la obra Leaving and waving de la artista norteamericana Deanna Dikeman, han creado su propio emocionario.
Conills matemàtics
A I5, la Classe dels Conills, aprenen geometria confegint conills amb el Tangram. Fan conills matemàtics!
No tinc por!
Kali Teatre ens porta a l'escola l’obra No tinc por als cursos d’Infantil. Una història que ens fa pensar en les pors i com les podem vèncer. Ha estat una estona plena de somriures, sorpreses, música i tendresa. Moltes gràcies Elsa!