Estem aprenent...
Avaluar per aprendre
Com he fet les rutines del matí? Revisem els hàbits d’arribada a l’aula a partir d’unes rúbriques. Abans necessitava ajuda? Ara ja ho faig sol/a? Encara puc millorar? Com ho puc fer? La nostra cultura avaluativa de centre ja s'inicia a I3.


Capoeira
Avui la família d’en Björn d’I5 ha fet una masterclass de capoeira. Han après els seus orígens i alguns dels passos bàsics: ginga i queixada. Que bé s'ho han passat! Moltes gràcies!


Comprar i vendre
Aquesta setmana, als racons d’aprenentatge de 2n, les nenes i nens s’han convertit en venedors i venedores d’un supermercat. Quants diners em costaran aquests productes? Quants diners em tornen? Quants diners em queden? Aprenen el sistema monetari que s’utilitza i a comptar diners. També han fet jocs familiaritzant-se amb les monedes i bitllets i han practicat el càlcul.
La primera persona
"Quina va ser la primera persona del món?" Les nenes i nens de 1r han anat a la Biblioteca Can Manyer a demanar si tenen llibres sobre el tema per poder continuar investigant aquesta pregunta que s’han fet.
Els n'han deixat un munt! Segur que troben molta informació. Moltes gràcies!

Línies rectes i corbes i disseny gràfic
Inspirats en les obres del dissenyador gràfic Adam G., els nens i nenes de 1r han estat treballant les possibilitats de línies corbes i rectes que hi ha.
Simetria, fraccions i art contemporani
A partir de diferents composicions de l’artista Kristen Meyer, a 5è treballen les fraccions i els eixos de simetria i creen les seves pròpies composicions.


Les Lleis de Kepler
Perquè hi ha moltes maneres d'explicar allò que aprenem, les nenes i els nens de 3r expliquen les lleis de Kepler del moviment planetari amb expressió corporal. Cliqueu la primera foto per veure'n el vídeo.

Coneguem els nostres parcs
Les nenes i els nens de 6è han fet una sortida al Parc natural del Montnegre dins el Programa Coneguem els nostres Parcs de la Diputació de Barcelona.


"Caçant" sons
Inspirant-se en l’obra de Christian Marclay, les nenes i els nens d’I5 han anat a “caçar” sons per tota l’escola.
Aprendre a raonar
La Sofia, a l'estona de filosofia, ha dut a I4 un quadre amagat de Tarsila do Amaral. Obrint finestres, fent hipòtesis i deduccions han descobert com era. Filosofia per aprendre a raonar.


Futurs ens visita
Hem rebut la visita de companyes i companys de centres educatius del col·lectiu Futurs de l'Educació i de CATESCO, del qual a La Immaculada en formem part, per compartir el nostre projecte d'aprenentatge basat en la connexió entre camps de coneixement.




