Estem aprenent...
Intel·ligència Artificial
Aprenentatge de Km0: A 3r els ha visitat en Joan Saurina, exalumne i expert en Intel·ligencia Artificial, per explicar-los com funciona i com es programen els robots. Ha estat molt interessant. Moltes gràcies Joan!


Classe de la Xocolata
Els infants d’I4 estan molt contents de posar nom a la seva classe! Primer, van fer una pluja d’idees sobre coses que els agraden. Després, una votació individual i van representar els resultats en grup. Amb els dos noms finalistes, van fer una votació final que també van representar i comptar junts. Finalment ja poden dir que… Són la classe de la Xocolata!


Brodas Bros
A les nenes i nens de 6e els agraden molt els Brodas Bros, i s’han inspirat amb les seves coreografies per crear-ne una amb la llum negra. Espectacular!
L'arrel
A ’i3 han escoltat el conte Una petita llavor de la Mar Benegas i la Neus Caamaño. De sobte els ha sortit una pregunta: Què és allò que li surt cap avall, dins de la terra, quan la llavor comença a obrir-se? És la primera pregunta que es fan. Una companya té una bona idea: anar a la biblioteca a buscar llibres d’arbres i llavors que els ajudin a descobrir aquest misteri.


L'hortet del terrat
Les nenes i els nens de 5è estan organitzant la feina a l’hortet del terrat.


L'olivera
Els nens i nenes de 2n han rebut la visita dels companys i companyes de 3r, que els han explicat el que sabien de l’arbre de preguntes i han decidit sortir a observar una olivera per continuar investigant com són les seves diverses parts.
Pla Personal
A 3r fa cadascú el seu Pla Personal i es marca un objectiu per treballar al llarg del trimestre a casa, un altre a l’escola i el 3r amb els companys i companyes.


Primeres feines
Primeres setmanes a l’escola dels nens i nenes de 2n on han col•laborat per organitzar els espais de l’aula i personalitzar-la. També han fet diferents racons d’aprenentatge.

Normes per conviure
Els nens i nenes de 1r consensuen les normes de la classe per una bona convivència.
Dictat jugat
A 4t han realitzat un dictat per relleus! El primer de cada grup anava a llegir un tros de dictat en un full que hi havia a les parets del pati. El memoritzava i el dictava a la resta del grup. Ha estat una experiència molt divertida i enriquidora d’aprendre mentre es juga.


Base d'orientació
A 5è cocreen una base d’orientació per saber resoldre les divisions de dues xifres.


Hervé Tullet a La Maleta
Amb una proposta d’Hervé Tullet, han pogut gaudir d’una autèntica delícia de creativitat amb els plats ideats pels i per les xefs d’I4. Per celebrar el dia internacional del punt (15 de setembre) han cuinat una de les seves receptes: ‘Estofat de punts’, del llibre La cocina de dibujos. Uns plats per llepar-se’n els dits!