Skip to main content

Estem aprenent...

06 Juny 2025

A I4 han donat resposta a la pregunta del seu arbre: “Tots els mussols surten de nit?” Després de llegir el conte Els tres mussolets, de Martin Waddell i Patrick Benson, cada infant ha investigat a casa una espècie de mussol per descobrir si és diürn o nocturn. A l’aula, han compartit la informació recollida i han creat una classificació visual que representa el dia i la nit, on hi han col·locat les imatges dels diferents mussols segons els resultats de la seva recerca. També han fet fotografies per documentar el procés. Ara saben que, tot i que la majoria dels mussols són nocturns, n’hi ha alguns que són actius durant el dia!

4P Mussols 1

4P Mussols 2

06 Juny 2025

A 4t realitzen Escultures portàtils passant del pla al volum reutilitzant papers de la Paperera Creativa.

4t escultures portatils 2

4t escultures portatils 1

 

06 Juny 2025

Inspired by the artist kumKum Fernando, the 3rd grade girls and boys have created their own totems thinking about the powers they can invoke. Apart from planning, they have also done a great job of evaluating their creative process. Good job! Thanks so much Kum Kum Fernando!

3r Kum KUM Avaluacio 1

3r Kum KUM Avaluacio 2

05 Juny 2025

A 4t estan responent les últimes preguntes de l’arbre amb l’ajuda d’alguns experts com la Marta Alsina (mare de la Valentina), l’Enric Luna (antic mestre de l’escola), en Victor Martínez (tècnic d’òptica) i en Sergi Mas (youtuber i creador de contingut en català). També han anat a la Biblioteca Can Manyer a buscar llibres. Moltíssimes gràcies a tots els experts i expertes que ens heu ajudat a respondre aquestes últimes curiositats! #aprenentatgekm0

4t projectes finals 25 2

4t projectes finals 25 1

05 Juny 2025

A I4 han estat reflexionant sobre la quantitat de residus que generem cada dia i com això afecta el medi ambient. A partir de la conversa, van decidir portar un residu de casa per donar-li una segona utilitat. Primer, van pensar idees individualment, després les van compartir amb el grup i les van representar amb un dibuix. Finalment, van posar en pràctica les diverses propostes de manera creativa.

4P Residus 2

4P Residus 1

05 Juny 2025

Enfeinats com estan investigant els colors infinits, i per resoldre el misteri de quin és el color Pantone d’aquest any, a I3 s’endinsen en una proposta ben dolça: elaboren un postre anomenat Mocha Mousse, que els ajuda a entendre quin to té aquest color especial. Mentre barregen els ingredients observen com van canviant els colors de les barreges que fan. Mica en mica van trobant la resposta! En fan una recepta amb cafè per les famílies i una sense per ells i elles. Per llepar-s'hi els dits!

3P Mocha Mousse 1

3P Mocha Mousse 2

 

05 Juny 2025

Durant el Festival Revela'T, I3 va visitar l’exposició “The end” de Rodney Smith, un fotògraf que fa fotografies divertides que ens fan somriure. Inspirats per les seves fotos, van jugar amb barrets, caixes i pantalles de làmpades per fer-se fotos com les fa en Rodney. Va ser molt divertit imaginar com volien sortir i escollir qui faria la fotografia!

3P Rodney 1

3P Rodney 2

05 Juny 2025

From the song Colors, by Estella Jang, our boys and girls from I4 classified a wide range of colors into light or dark colors! Dancing while learning!

4P Colors 2

4P Colors 1

 

05 Juny 2025

From the book ‘Whose is that Creepy Crawly’, by Carmen Queralt our I5 children learnt some new words to describe each other! They definetly prefered spotted and nocturnal!

 5P Creepy 2

5P Creepy 3

05 Juny 2025

Our 6th pupils finished a new tool that they designed to teach the past simple tense step by step to an imaginary friend!

6e Imaginary friends 25 2

6e Imaginary friends 25 1

30 Mai 2025

la Maleta d'Artista porta a I5, que estan molt interessats en saber coses de la Lluna, una proposta de la il·lustradora Giulia Pintus que els convida a imaginar que la Lluna pot convertir-se en un munt de coses!

5P maleta Giulia Pintus 1

5P maleta Giulia Pintus 2

30 Mai 2025

Al Laboratori d'Imatges de 1r i 2n han estat treballant durant tot el curs els diferents plans, han creat petites filmacions amb Stop motion i realitzat algunes fotografies artístiques tot prenent consciència de la perspectiva, els plans, l’enfocament, la panoràmica... amb uns magnífics resultats!

C I Labo Fotos Maig 24 1

C I Labo Fotos Maig 24 2