Skip to main content

Estem aprenent...

30 Mai 2025

Que divertit és el ball de bastons! Cal molta concentració i coordinació amb les companyes i companys per tal que surti bé. Les nenes i nens d’I5 en saben un munt!

5P ball bastons 25 1

5P ball bastons 25 2

 

 

30 Mai 2025

L’activitat entre les amigues i amics lectors de 5è i I5 va acabar de la millor manera: fent una gimcana per l ‘escola! S’ho van passar molt bé. Gràcies 5è!

5P Gimkana 5e

 IMG 0532

30 Mai 2025

Cicle Inicial ha rebut la visita del fotògraf Àxel Serrat, que exposa la seva obra Sinergías al Revela-T. Els ha ensenyat com funciona la càmera analògica i també com planifica les seves increïbles fotografies. Moltíssimes gràcies per la visita Àxel!

C I Axel 1

C I Axel 2

 

30 Mai 2025

En Dimas Fàbregas ha estat convidat a obrir el cicle de conferències del Festival Revela-T de fotografia amb una xerrada on ha explicat el vincle que hi ha entre les imatges i l'aprenentatge.

Xerrada Agora Dimas 1

Xerrada Agora Dimas 2

 

30 Mai 2025

Els nens i nenes de 2n han rebut la Maleta d'Artista de l’Imi Knoebel per inspirar-se i fer una composició amb els reglets. Un cop feta, calculen quin número representa. 

2n maleta Knoebel 1

2n maleta Knoebel 2

30 Mai 2025

A i3 estan aprenent coses del món dels dinosaures! Des de l’Institut Català de Paleontologia ha arribat una maleta plena de rèpliques: un ou, unes dents, petjades i una vèrtebra. Amb aquesta també arriba la maleta d'Artista d’en Joan Fontcuberta i el seu projecte “Dinosaur”, que els convida a practicar l’enquadrament utilitzant uns visors que han creat prèviament. Amb els visors i dinosaures juguen a captar imatges. Una experiència que els fa mirar el món dels dinosaures amb ulls científics i d’artista alhora.

3P maleta Paleo 25 2

3P maleta Paleo 25 1

30 Mai 2025

Com ha pogut la NASA gravar els sons dels planetes? Com es propaga el so? Les nenes i nens de 3r estan investigant les diferents qualitats del so. Han fet diferents experiments i han descobert que les ones sonores poden ser més distants o més juntes depenent de si el so és agut o greu. Aquesta característica del so es diu freqüència o Hertz.

3r Hertz 25 2

3r Hertz 25 1

30 Mai 2025

Arts escèniques a I3! Les nenes i nens d’I3 van voler representar la història del molinet de cafè interpretant els personatges del conte. Però abans van anar fent petits exercicis bàsics treballant l’expressió facial i l’entonació. Són unes i uns artistes!

 3P Arts esceniques maig 25 1

3P Arts esceniques maig 25 2

30 Mai 2025

Les nenes i nens d’I4 treballem cooperativament per aconseguir que totes les pilotes passin pel forat del paracaigudes. Ens hem de coordinar molt bé i ajudar-nos per poder aconseguir l'objectiu!

4P Psico maig 25 1

4P Psico maig 25 2

30 Mai 2025

Pulsació i melodia: Les nenes i nens d’I4 han vist la diferència entre la pulsació de la música que sempre és constant amb la melodia que pot evocar ritmes i tessitura diferents, i ho han fet tot seguint la música amb les pilotes i creant una petita coreografia.

4P Pulsacions 1

4P Pulsacions 2

30 Mai 2025

Els nens i les nenes de 6è han passat uns dies fantàstics de colònies practicant un munt d'esports i refrecant-se a l'aigua. 

Colonies 6e 25 1

Colonies 6e 25 2

30 Mai 2025

Les nenes i els nens de 6è exposen tot el que han après de les etapes de la Història davant les famílies i els ensenyen com cocrear una rúbrica d’avaluació.

 6e Ha 25 1

6e Ha 25 2