Skip to main content

Estem aprenent...

24 Octubre 2025

A I3 ja tenen nom de classe: els Cavalls. I han tingut una idea: com que volen aprendre més coses sobre aquests animals han escrit un missatge per una família que té un cavall i viu a prop de l’escola. L’han deixat a la bústia amb il.lusió, esperant que els responguin i els ajudin a descobrir coses sobre el món dels cavalls.

3P CAVALLS OCT 1

3P CAVALLS OCT 2

 

24 Octubre 2025

Aquesta setmana els nens nens i les nenes d’I5 han anat a conèixer els gats de la Tina a cas seva. Gràcies per ensenyar-nos tantes coses d’aquests animals de companyia.

5P gats 1

5P gats 2

24 Octubre 2025

Els nens i nenes de 2n comparteixen el que han fet durant el cap de setmana i escriuen al seu diari els records d’aquests dies.

2n diari cap de setmana oct 25 1

2n diari cap de setmana oct 25 2

24 Octubre 2025

L’àlbum il·lustrat del Labolletres “El bosc dels germans” serveix de disparador per a investigar sobre justícia ambiental a un equip de Cicle Superior que comença a treballar de cara al VII Congrés d'Aprenentatges.

CS justicia amb oct 25 1

CS justicia amb oct 25 2

24 Octubre 2025

En segundo han estado investigando las frutas de otoño y han querido hacer una encuesta a los compañeros y a las compañeras y a las familias para saber cuál es su fruta de otoño preferida.

2n otonyo oct 25 2

2n otonyo oct 25 1

 

24 Octubre 2025

En Pau i la Júlia, de l’Equip Impulsor, participen a la Jornada d’inici de curs del Fòrum Futurs de l’Educació amb una ponència inspiradora de Mònica Albertí sobre cultura restaurativa i un temps per compartir experiències.

Jornada Futurs inici Curs 25 2

Jornada Futurs inici Curs 25 1

 

17 Octubre 2025

Una companya ha portat a I3 un conte titulat “Unes orelles molt i molt llargues” de l’autora Erna Kuik. El protagonista és en Martí, un conill molt enginyós que un dia que fa fred decideix fer-se un retrat en un tros de paper de diari. Però...ai, les orelles són tan llargues que no hi caben. Inspirant-se en el conte han fet el propi retrat i s’han pintat les orelles del color que més els agrada, igual que en Martí.

3P orelles llargues 1

3P orelles llargues 2

17 Octubre 2025

Comencen a caminar els 3 equips d’investigació de Cicle Mitjà pel VII Congrés d’Aprenentatges sobre Agroecologia: Malbaratament, Crisi climàtica i "Ets el que menges".

CM equips Congres Oct 25 1

CM equips Congres Oct 25 2

 

17 Octubre 2025

Cicle Inicial s’inicia amb els 3 equips d’investigació del VII Congrés d’Aprenentatges: les llavors, les plantes medicinals i els productes de proximitat i temporada.

CI Congres Oct 25 1

CI Congres Oct 25 2

17 Octubre 2025

Arriba a I5 la proposta d’un conte: Tangram Gato dels autors Maranke Rinck i Martijn van der Linden. Els nens i les nenes han treballat amb les peces del tangram: han fet diferents models de gat utilitzant les set peces d’aquest joc geomètric i també altres animals que surten en aquest llibre il.lustrat.

5P maleta tangram 25 1

5P maleta tangram 25 2

17 Octubre 2025

A 5è estan creant la lletra de les cançons que interpretaran en el musical de Sant Jordi. Durant el procés, s’estan treballat aspectes com la mètrica –l’estructura rítmica de cada vers–, la repetició i l’ús de patrons perquè la cançó sigui memorable, així com l’adaptació dels accents de les paraules als moments musicals més destacats. També s’ha reflexionat sobre quin missatge volen transmetre i com organitzar-lo en parts com la introducció, estrofes i tornades, buscant que cada lletra encaixi amb la música i la història que volen explicar.

5e Sant Jordi Lletres 1

5e Sant Jordi Lletres 2

17 Octubre 2025

The 6th graders were delightful by Helga Stentzel’s proposal. Using different clothes, they designed their favourite animals and chose the perfect landscapes for them! Developing artistic skills allows us to see the world in new ways!

6e maleta Stentzel 25 1

6e maleta Stentzel 25 2